Nie wiem, czy się cieszyć czy płakać, kiedy widzę powrót lat 80.:) Dla mnie to czas dzieciństwa, ale też nie bardzo podoba mi się moda tamtych lat, choć muszę przyznać, że w nowoczesnym wydaniu jest trochę bardziej do strawienia. Takie mieszane uczucia mam także do artystycznej biżuterii, która nawiązuje do tamtego okresu. Weźmy na przykład duże broszki z materiału.  Obiektywnie rzecz biorąc są bardzo ładne. Nie ma w nich ani odrobiny kiczu, szczególnie jeśli popatrzy się na zestawienie takich broszek z materiału z sukienkami. Mnie jednak jakoś taki styl nie przekonuje, wciąż uważam, że nie było dziesięciolecia, które byłby tak kiczowate jak lata 80.:) Ale pewnie jestem uprzedzona:) W końcu broszki z materiału nie są przypisane jedynie do lat 80. i piękne ich przykłady są bardzo różnej wielkości. Ja jeśli mam wybierać ręcznie robione broszki, to na pewno na początku zwrócę uwagę właśnie na broszki z materiału. 



Leave a Reply.