Co jest teraz najmodniejsze jeśli chodzi o bransoletki? Na pewno mocne kolory. Ręcznie robione bransoletki są kolorowe jak nigdy dotąd. Fajnie się je łączy w zestawy, myślę, że świetnie też pasują do takiej letniej pogody jaką mamy dziś. Mnie najbardziej podobają się bardzo proste ręcznie robione bransoletki. Może nie są one jakieś super skomplikowane, ale mnie jakoś zawsze tak przyciągała prostota:). Chociaż ostatnio zobaczyłam nowe bransoletki od TUJ i bardzo mi się spodobały. Mogę powiedzieć, że to właściwie zaprzeczenie tego, co ja bym nosiła, ale są śliczne :) Składają się z wielu malutkich, modelinowych kwiatuszków i trochę to wygląda jak mały bukiet, który można założyć na nadgarstek. Tak więc jeśli ktoś lubi ręcznie robione bransoletki, to na pewno może wybierać i nie musi się ograniczać tylko do jednego modelu.



Leave a Reply.