Pisząc o ręcznie robionej biżuterii, nie mogę, choćbym chciała pomijać jej projektantów. Trochę to może niezbyt sprawiedliwe, bo każdy z nich jest wyjątkowy i tworzy wyjątkowe rzeczy, ale mam swoich ulubionych i trudno mi o nich nie napisać. Dziś piękne kolczyki decoupage  Theresaursulasjewelry. Sama projektantka zwróciła moją uwagę, ponieważ jest niesamowicie przestronna i jeśli wszystko, co można znaleźć w jej galerii, jest przez nią wykonane osobiście, to jestem pełna podziwu. Jest tam kilka technik, a wszystkie egzemplarze biżuterii, które wychodzą z tej galerii, wyglądają tak, jakby projektantka tylko tą jedną techniką się zajmowała. Imponujące, muszę przyznać. Zainteresowały mnie kolczyki decoupage, bo są wyjątkowe, niezwykłe wesołe i kolorowe, nigdzie indziej nie znalazłam tak dużej ilości naprawdę ciekawych i niepowtarzalnych kolczyków decoupage. Jeśli jesteście wielbicielkami takiej biżuterii, koniecznie musicie odwiedzić tę galerię. To najweselsze kolczyki ostatnich miesięcy:)



Leave a Reply.