Broszki, o których pisałam w poprzednim poście, to oczywiście nie tylko te wykonywane z filcu. Można znaleźć całą masę broszek równie ładnych i atrakcyjnych.  Mnie zaciekawiły najbardziej nowoczesne broszki, jakie udało mi się znaleźć. Takie, które są typowym wytworem naszych czasów i pewnie nie mogłyby powstać w innym okresie. Bardzo lubię projekty Modny Design, właśnie za ich nowoczesną formę i ciekawe rozwiązania. Znalazłam u tej projektantki także nowoczesne broszki, które od razu wpadły mi w oko. No i są również doskonałym przykładem, że jesli ma się pomysł, to fajną broszkę można zrobić nawet z niczego:) Moja ulubiona broszka Modny Desig to nic innego, jak kilka guziczków. Ale tak ładnych i przede wszystkim tak dobranych, że prezentują się razem idealnie. Jeśli więc ktoś nie przepada za filcowymi broszkami, które bądź co bądź są jednak dość tradycyjne, może znaleźć również takie, które są jak najbardziej nowoczesne. A oprócz takich broszek, również całkiem dziwne i oryginalne pomysły jak na przykład broszki z dzianiny. Wybór jest więc ogromny- jeśli poszukać, można na pewno znaleźć coć dla siebie, nawet jeśli- tak jak ja- było się do broszek delikatnie uprzedzonym:)



Leave a Reply.