Trudno jest pisać o naszyjnikach artystycznych jako o całości, bo jest ich tak wiele, że nie sposób napisać o wszystkich w jednym poście. To taka działka biżuterii artystycznej, w której wielu artystów rozwija skrzydła i czasami przechodzi samych siebie:) W zdecydowanej większości eksperymenty są jak najbardziej udane i tak powstające naszyjniki artystyczne to często małe dzieła sztuki. Mnie zainteresowały ostatnio bardzo skromne, ale również bardzo piękne naszyjniki Hanapi. Pierwszym, jaki zauważyłam w tej galerii, był naszyjnik w indiańskim stylu, który jest wykonany z miedzianego drucika. Muszę przyznać, że znowu materiał jest jak najbardziej zwyczajny i znowu pomysł jest genialny. Zawsze się zastanawiam, dlaczego ja nie wpadłam na taki pomysł. Ale widocznie dlatego nie jestem artystką:) Inne naszyjniki artystyczne są wykonane z naturalnych kamieni. Bardzo proste, ale w pięknych kolorach- takie naszyjniki pasują do wielu rzeczy, więc warto mieć choć jeden taki, tak na wszelki wypadek, kiedy zabraknie nam pomysłów, będzie można go wykorzystać. Tak więc naszyjniki artystyczne to cała kopalnia, z której można wykopać prawdziwe skarby.



Leave a Reply.