Jednym z rodzajów biżuterii, którym dość uważnie się przyglądam, jest fajna biżuteria z modeliny. Być może dlatego, że dość trudno jest się oprzeć tym wszystkim słodkościom, które wyrabiają z niej projektacji biżuterii. Ciasteczka, torciki, wafelki i cała masa innych przepysznych cukierasków, które można zakładać na uszy, szyję itd. Bardzo lubię fajną biżuterię z modeliny robioną przez Łasachowo. Jak sama nazwa wskazuje, projektantka właśnie na słodkościach się skupia. Moje absolutne faworytki to kolczyki, które mają formę ciastek oblanych czekoladą. Ale to nie wszystko. Aby było jeszcze zmaczniej, na wafelkach położone są plasterki truskawek. No takiemu czemuś to już się nie można oprzeć!!!:) Oprócz tego można u tej artystki znaleźć sporą kolekcję bransoletek z modelinowymi charmsami. Ja jednak nie do końca jestem przekonana do bransoletek w takiej formie, ale muszę uczciwie przyznać, że również są bardzo atrakcyjne. I podobają mi się ich kolory- szczególnie ta w  morskim kolorze jest ładna. Ach, zapomniałabym jeszcze o kolczykach wkretkach w formie ciasteczek piegusek- te też są zniewalająco ładne:) Fajna biżuteria z modeliny to oczywiście całe mnóstwo innych projektów, które możecie oglądnąć pod linkiem. Ja z pewnością będę zaglądać tam od czasu do czasu, bo modelina rośnie w siłę i na pewno zobaczymy jeszcze nie jeden ciekawy projekt. 



Leave a Reply.