Rękodzieło uwielbiam, a szczególnie dotyczy to biżuterii hand made. Wiele razy zastanawiam się, jak to czy tamto zostało zrobione. Sama raczej nie mam zdolności manualnych i z tym większym podziwem patrzę na takie projekty. Biżuteria hand made to więc pomysł- ten jest chyba najważniejszy, no i trochę talentu, aby można było go zrealizować.  Ciekawie prezentują się kolczyki Meadow. Przede wszystkim wielkie brawa za pomysłowość, bo takiej biżuterii hand made nie widziałam dawno. I choć sama idea, aby nosić suszone kwiaty czy owoce jako biżuterię nie jest nowa, to na pewno połączenie z glinką ceramiczną jest nowatorskie.  Pierścionki z modeliny.. Raczej takich nie widziłam, aż nie trafiłam do galerii Magooszowa. Projektantka udowadnia, że z modeliny można zrobić właściwie każdy rodzaj biżuterii hand made. A to tylko dwa przykłady sposród wielu, które widziałam przez długi czas, od kiedy interesuję się rękodziełem i bizuterią artystyczną. Warto sobie poszperać, bo można odkryć naprawdę fajne rzeczy.



Leave a Reply.