A teraz trochę zupełnie lużnych propozycji i niebanalna biżuteria hand made, która ostatnio bardzo mi się spodobała. Jest tego dość sporo, bo jak widać taka biżuteria cieszy się ogromną popularnością. Artyści wykorzystują przeróżne techniki, a jedną z nich jest echnika Tiffaniego.  Biżuteria hand made, która powstaje z jej użyciem mnie ostatnio zupełnie wciągnęła. Staram się dowiedzieć na jej temat jak najwięcej, ale przede wszystkim podziwam niesamowite projekty. O Witrażce na pewno już pisałam wcześniej, ale muszę o niej napisać jeszcze raz, bo jej broszkami i wisiorkami jestem zachwycona.  Choć widziałam całą masę biżuterii hand made tym sposobem wykonywanej, żaden jednak z projektów tak bardzo mnie nie zauroczył. Myślę, że to ta czystość kolorów i niezwykła delikatność, które wydawałoby się nie mogą iść w parze z lutowaniem i cyną:) A tak trochę dla kontrastu przeglądam sobie również biżuterię z dzianiny. Taka dzianinowa biżuteria hand made to chyba w moim wydaniu rozpoczliwe poszukiwanie odrobiny ciepła, bo zima to już chyba nas w tym roku nie opuści. Jeśli dzianina to i dzianinowa królowa, czyli Barska.  Ta projektantka chyba już na zawsze pozostanie jej wierna. Swoją drogą jestem ciekawa skąd takie wręcz obsesyjne zainteresowanie tym materiałem, od którego właściwie nie odstępuje na krok. I dzianina i naturalne kamienie i wiele innych materiałów, z których powstaje piękna biżuteria hand made, daje artystom tak wiele możliwości, że z pewnością jeszcze nie raz nas zaskoczą:)



Leave a Reply.