Biżuteria dla dzieci wcale nie jest nowym wynalazkiem, bo dzieci nosiły ozdoby już w starożytności. Obecnie jednak da się zauważyć trend, który coraz bardziej się nasila. Jest to mianowicie ręcznie robiona biżuteria dla dzieci. Generalnie ręcznie robiona biżuteria jest niezwykle ładna, a już ta przeznaczona dla maluszków po prostu śliczna. O opaskach dla niemowlaczków pisałam jakiś czas temu. Dziś chciałabym się przyglądnąć biżuterii dla starszych dzieci. Co ciekawe istnieje całkiem sporą grupa artystów- rękodzielników, którzy specjalizują się tylko i wyłącznie w tym temacie. Jak widać może to również być bardzo satysfakcjonująca działka związana z projektowaniem biżuterii, która może przynosić wiele satysfakcji. Świadczy to też pewnie o tym, że coraz większą uwagę przywiązujmy do tego, co noszą nasze pociechy i chcemy je obdarowywać tym co najlepsze. Przeszukując sieć, natknęłam się na całkiem sporą galerię biżuterii dla dzieci projektantki Momilio. Zachwyciły mnie jej spineczki robione na szydełku, ponieważ już dawno się z takimi nie spotkałam. Urocze kwiatuszki przytwierdzone są do spineczek typu krokodyl, a dodatkowa gumeczka zapobiega się jej zsuwaniu. To więc idealne spineczki dla dzieci, które zapominają jeszcze o ozdobach na włosach:) Spineczki robione na szydełku to jedna z wielu propozycji biżuterii dla dzieci w galerii Momilio. Jest w czym wybierać, bo projektantka używa i filcu i wszelkiego rodzaju wstążeczek. Rodzic, którzy chceliby kupić swoim pociechom jeszcze odważniejszą biżuterię, z pewnością z wielką radością przeglądną galerię Tutu Kids, w której dostępne są trójwymiarowe spineczki. Trójwymiarowe, czyli takie, które są już całymi kompozycjami przestrzennymi. Nie są jednak ciężkie, bo uszyte z filcu. Mają formę motylków w przeróżnych kolorach. W galerii Tutu Kids podobają mi się najbardziej spineczki sowy- będę musiała taką sprezentować mojej bratanicy. Biżuteria dla dzieci jest tak piękna, a projektanci starają się tworzyć tak wyszukane wzory, że czasem aż trudno się zdecydować na jakąś jedną ozdobę. Jeśli miałabym wskazać taki dział rękodzieła artystycznego, który podoba mi się najbardziej, z pewnością byłaby to biżuteria dla dzieci:)



Leave a Reply.