Niektórzy mają trochę mieszane uczucia w stosunku do broszek z materiału. Mnie absolutnie takie nie towarzyszą, bo jestem wielką ich fanką. Jeśli mam do wyboru plastikowe broszki i broszki z materiału robione ręcznie, to z pewnością wybiore te drugie. A wybór jest naparwdę ogromny, bo wystarczy przejrzeć kilka galerii artystycznych, aby przekonać się, że inwencja twórcza nie zna granic. Malutkie broszki z materiału i takie gigantyczne, które przywodzą na myśl modę lat 80. Ja  nie miałabym odgwagi takich założyc, muszę jednak przyznać, że wyglądają całkiem efektownie. Pewnie każdy z nas ma na koncie jakieś własnoręcznie szyte ubranie. Nie ma lepszego sposobu na wykorzystanie resztek, jak uszyć z tego materiału broszkę:) Mozna pleść różyczki lub po prostu ograniczyć się do nałożenia na siebie kilku lub kilkunastu kółek różnej, albo nawet tej samej, wielkości. Każdy pomysł jest dobry- może akurat wyjdzie nam coś fajnego? Zatem broszki z materiału wcale nie muszą być noszone tylko przez babcie. Mnie one jak najbardziej odpowiadają i na pewno z nich nie zrezygnuję!!!



Leave a Reply.