Kto z nas nie zna ślicznej biżuterii decoupage? Pewnie wszyscy, a niektórzy nawet mieli z jej robieniem małą przygodę, która nie zakończyła się niestety sukcesem- to o mnie:- pewnie trzeba było najpierw poczytać jak powstaje ładna biżuteria decoupage:) To co mnie w biżuterii decoupage urzeka, to przede wszystki jej niepowtzralność. W żaden inny sposób nie da się chyba zrobić na przykład wisiorka z naszym zdjęciem, jak właśnie w taki sposób. Jest to więc najlepszy sposób, aby nasze ulubione zdjęcia zamienić na biżuterię. Jeśli mam ochotę pooglądac sobie fajne projekty z tej dziedziny sztuki, zawsze zaglądam do Theresaursulasjewelry, bo mogę tam spotkać prawdziwą skarbnicę kolczyków i wisiorków. Do tego bardzo oryginalnych i w bardzo pomysłowych wersjach. Wybrałam kilka najfajnieszych- mam nadzieję, że spodobają się i Wam:)



Leave a Reply.