Choć biżuteria z filcu najczęściej kojarzy mi się dość kolorowymi i mocno rozbudowanymi formami, to jednak zauważyła, że najchętniej noszę tę biżuterię z filcu, która jest dość prosta. Jestem drobną blondynką, więc jakieś duże korale raczej mi nie pasują, bo wygląda to tak, jakby korale same szły :) Bardzo podobają mi się te, które robi na przykład Ifka, ale ich nie noszę. Natomiast biżuteria z filcu to także całkiem proste i delikatne formy. Piękne kolczyki znalazłam u Jagi33. Są właśnie takie delikatne i idealne dla osób, które z takiej modnej biżuterii nie chcą rezygnować, ale duże formy im nie leżą. I tak jak w przypadku wielu rodzajów biżuterii, tu także najważniejszy jest pomysł. Wystarczy go mieć i można naprawdę coś fajnego zrobić. Te zielone kolczyki byłyby świetnym prezentem dla miłośników Irlandii :) Tak mi się skojarzyło, bo miałam kiedyś znajomą, która strasznie chciała tam zamieszkać- na pewno by się z takiego prezentu ucieszyła. Prosta biżuteria z filcu zwraca naszą uwagę przede wszystkim na jego niesamowitą przytulność, no i na kolory. Sam filc, w nieskomplikowanej formie, jak się okazuje też może być ozdobą. 



Leave a Reply.