Wczoraj pisałam o świetnej biżuterii Karoliny Hady Surowiec. Przeszukując jej galerię natknęłam się na całkiem niespodziewane odkrycie, a mianowicie na śliczne opaski dla niemowląt:) Trochę mnie to zdziwiło, ale postanowiłam o nich napisać, ponieważ tak sobie cichutko siedzą między wszystkimi bransoletkami i kolczykami, a są tak ładne, że trzeba o nich wspomnieć. Przede wszystki zaprezentowane na pięknej, małej modelce:) Sam pomysł bardzo mi się spodobał, bo nie są to typowe opaski dla niemowląt, które można spotkać w wielu sklepach. Zauważyłam, że projektantka musi lubić dużą bizuterię, bo taką projektuje nawet dla niemowlaków:) Jej opaski są utrzymane w stylu lat 60., bardzo kolorowe i też nie są to kolory typowo przypisane niemowlętom czy małym dizewczynkom. Z tej dużej formy i całkiem "dorosłych" kolorów powstają przepiękne opaski dla niemowląt typu pin up, które mnie zupełnie zauroczyły. Będę czekać z niecierpliwością na kolejne odłsony tych ślicznych opasek dla niemowląt, bo na pewno mnie zaskoczą:)



Leave a Reply.