Kiedy tak się zastanawiam, jaki rodzaj biżuterii będzie przypisywany początkowi XXI wieku, to od razu przychodzą mi na myśl kolczyki z modeliny. jakoś tak wszystko inne już chyba wcześniej już było, a kolczyki z modeliny to wynalazek ostatnich kilku lat. Powiem szczerze, że patrzę na nie trochę z niepokojem. Mam wrażenie, że trend na ciasteczka powoli się kończy, zresztą jak wszystkie trendy, a my pozostajemy bez jakiegoś następcy ciasteczkowych kolczyków z modeliny. Pojawiają się wprawdzie nowe pomysły, nowi artyści, ale jakoś cały czas brakuje mi- tu mi przychodzi film z You Tube o imprezeie u Hitlera :) - takiego właśnie pie.......cia, które coś nowego do świata kolczyków z modeliny by wprowadziło. Oby jak najwięcej ciekawych i nowatorskich pomysłów, bo szkoda gdyby kolczyki z modeliny po takim udanym debiucie, od nas odeszły. Ja patrzę z ogromnym zainteresowaniem na to, co robi Olcikk, bo mam wrażenie, że jej kolczyki z modeliny jeszcze nie raz nas zaskoczą. 



Leave a Reply.