Powracam ponownie do kolczyków z modeliny, bo nie ma chyba lepszej ilustracji dla rękodzieła artystycznego, niż właśnie one. Trzeba miec naprawdę wiele cierpliwości, aby stworzyć coś tak ładnego. I wbrew pozorom nie jest to typowa radosna twórczość:), bo w wielu przyapdkach, żeby zrobić coś naprawdę ładnego, potrzebny jest konkretny plan. Widziałam kiedyś rysunki, jakie tworzy Olcikk przed przystąpieniem do tworzenia kolczyków i bizuterii z modeliny i bardzo mnie one zaintrygowały. Zastanawiam się nawet, czy nie napisać do niej, aby przybliżyła mi trochę cały proces, bo jestem bardzo go ciekawa. Szczerze się przyznam, że nie myślałam, że zaczyna się od rysunku. Tak więc kolczyki z modeliny moga być trochę niedocenione, ale kiedy spojrzy się na przykłady poniżej, to widać, że czasami trzeba się sporo napracować, aby wyszło z tego małe dzieło sztuki. No i trzeba miec także sporo talentu, bo nie każdy jest w stanie takie coś zrobić:)



Leave a Reply.