Bardzo spodobały mi się te ciekawe kolczyki z modeliny, ktore można znaleźć u Modelinki. To taki fajny powrót do czasów dzieciństwa, fajnych, ale strasznie krótkich dobranocek. A tak nawiasem mówiąć dla nas było to całkiem normalne, że dobranocka trwała 10 min i tylko tyle czasu dziennie oglądaliśmy telewizją. Dzisiaj to chyba nie do pomyślenia :) No, ale wracam do kolczyków. Modelinka ma nie tylko takie ciekawe pomysły, bo znalazlam u niej na przykład kolczyki, które do złudzenia przypominają sutasz. Kiedy tak sobie zwiedzałam jej galerię, to te jakoś omijałam, bo kątem oka oceniałam, że to sutasz, a szukałam kolczyków z modeliny. Później dopiero jakoś tak przyjrzałam się im z bliska i stwierdziłam, że to naprawdę bardzo fajny pomysł. U Modelinki czasami może delikatne braki widać w technice, ale pomysły ma naprawdę bardzo twórcze. Fajnie byłby zobaczyć na przykład decoupage z modeliny :) To na pewno byłoby wyzwanie :) Jeśli szukacie ciekawych kolczyków z modeliny, to na pewno warto od czasu do czasu zaglądnąc sobie do Modelinki, bo tam fajnych pomysłów nie brakuje. 



Leave a Reply.