Bizuteria artystyczna to cały wielki worek, do którego mozna by wsadzić właściwie wszystko co nosimy jako biżuterię, a co zostało wykonane ręcznie, czasami przez nas samych. To przede wszystki założenie, że powinno być niepowtarzalnie i oryginalnie. Jeśli wpisać takie hasło w wyszukiwarce, pojawiają się masy zdjęć pięknej biżuterii, od której czasami trudno oderwać wzrok. Ja szczególną uwagę zwróciłam już jakiś czas temu na Karolinę Hady-Surowiec, o której zdaje się pisałam już wcześniej. Zaintrygował mnie sam jej pomysł, który jest dość prosty, na wykorzystanie skóry. Skóra jest obecnie dość modna, ale te bransoletki pojawiły się w galerii projektantki na długo przed boomem na tego rodzaju biżuterię. Biżuteria artystyczna tej projektantki z pewnością nie należy do często spotykanych. Ja u projektantów biżuterii przede wszystkim szukam właśnie takich niebanalnych pomysłów. Lubię też skórę, więc pewnie dlatego te kolczyki i bransoletki tak bardzo przypadły mi do gustu. I to właśnie dzieki nim przekonałam się do koloru, bo wcześniej nosiłam jedynie ciemną biżuterię:)



Leave a Reply.