Wracam ponownie do biżuterii dla dzieci, ponieważ jest w moim przypadku jak najbardziej na czasie. Moja mała bratanica zawojowała nas wszystkich i spełniamy każde jej życzenie. Wprawdzie są dość proste, jak przytulanie i huśtanie:), ale jak mówi stare chińskie przysłowie, do drugiego roku życia- traktuj dziecko jak króla:) Wkrótce i biżuteria dla dzieci stanie się waznym elementem w życiu małej modelki:) Koniecznie więc trzeba pamiętać o trendach. Biżuteria dla dzieci jest niezwykle piekna. Fajnie że jej projektanci stawiają przede wszystkim na kolor, bo idealnie pasuje od do najmłodszych. Ja osobiście mam słabość do dużej biżuterii dla dziewczynek, takiej jak na przykład te opaski od Karoliny Hady-Surowiec. W ogóle taka mała dziewczynka ubrana w stylu pin up wygląda uroczo. Podobają mi się również duże spinki i opaski, które znalazłam u Tutu Kids- świetne projekty. Jak widać wybór jest ogromny i czasami aż trudno się zdecydować na jedną rzecz:)



Leave a Reply.