Są projektanci biżuterii, którzy po pewnym czasie stają się prawdziwymi potentatami w swojej branży:) Jeśli interesujecie się biżuterią na pewno jesteście w stanie podać przynajmniej jeden przykład. Mnie zainteresowała jakiś czas temu biżuteria decoupage Threseursulasjewelry i wydaje mi się, choć jestem prawie pewna, że w temacie biżuterii decoupage mamy już takiego potentata:) Dlaczego tak sądzę? Wystarczy wejść do galerii tej projektantki i obejrzeć wszystko, co proponuje w temacie biżuterii decoupage- gwarantuję, że zajmie wam to sporo czasu. Jest tam właściwie wszystko, a ostatnio pojawiły się nawet motywy z Walking Dead, więc jest jak najbardziej na czasie:) Sama jestem fanką ogromną:)- serialu. Zresztą tej biżuterii decoupage także, bo trudno się oprzeć tym wszystkim sówkom, króliczkom, kokardkom i zombiaczkom. Jest przede wszystkim pięknie i dziewczęco, ale może być również zadziornie. I to bardzo mi się podoba:) Poza tym nikt nie jest tak aktywny jak ta projektantka, a trzeba pamiętać, że w dzisiejszych czasach jak cię nie widać, to szybko znikasz. A TUJ nie daje nam o sobie zapomnieć, co bardzo mnie cieszy,



Leave a Reply.