Dziś kolejny raz o biżuterii artystycznej, bo lubię od czasu do czasu zaprezentować wam moje zdobycze, a właściwie nowych artystów, których śliczna biżuteria artystyczna mi się spodobała. Cały czas odkrywam kogoś nowego i czasami wydaje mi się, że jest to studnia bez dna, co jedynie tylko mnie cieszy. Na początek Modelinka, o której zdaje się już kiedyś pisałam, ale dziś trochę jej świetnych modelinowych kolczyków. To na pewno biżuteria artystyczna, choć materiał dość prosty, ale tym bardziej należą się brawa. Zwróciłam uwagę na początku na kolczyki w formie Asterixa i Obelixa i pomyślałam, że świetnie byłoby zobaczyć takie z Kajkiem i Kokoszem.  A serduszka zrobione z masy solnej wyglądają jakby naprawdę były zrobione na drutach lub szydełku:) Widać- przynajmniej ja to zauważyła, bo śledziłam Modelinkę od jakiegoś czasu- że bardzo się rozwinęła artystycznie. Odważniejsze i o wiele bardziej skomplikowane projekty i taka lekkość, której nabiera się dopiero po sporej dawce zrobionej własnoręcznie biżuterii. Biżuteria artystyczna od Modelinki na pewno zasługuje na uwagę.



Leave a Reply.