Jednym z rodzajów biżuterii, który bardzo lubię jest biżuteria skórzana. Podoba mi się sama idea wykorzystania skóry jako biżuterii. Jest dość surowa i ascetyczna, ale jednocześnie bardzo wyrazista. Mam swoją ulubioną projektantkę, a jest nią Karolina Hady-Surowiec. Jej autorska biżuteria skórzana to najciekawsza moim zdaniem propozycja, spośród tych, które znalazłam w artystycznych galeriach. Na pewno ma w sobie coś wyjątkowego, co przyciąga mnie do tej biżuterii. Przede wszystkim prosta i naturalna skóra w świetnych kolorach. I do tego niezwykle barwne aplikacje, dzięki którym uzyskany jest bardzo ciekawy, kontrastowy efekt. Jeszcze lepiej od skórzanych bransoletek prezentują się kolczyki, które choć duże, są niezwykle wygodne i leciutkie- wiem, bo jestem właścicielką jednej pary:) Taki zestaw biżuterii skórzanej jest idealnym rozwiązaniem, kiedy mamy na sobie coś zwykłego, a to właśnie biżuteria ma przyciągać całą uwagę. Na pewno będę z uwagą śledzić tę projektantkę i mam nadzieję, że w temacie biżuterii skórzanej nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. 



Leave a Reply.